vrijdag 5 oktober 2012

Laarzen kopen ...

Tsja en toen waren je laarzen al heel lang kapot. Het ene paar, met platte zolen, was nog goed maar de ritsen waren kapot, het andere paar met hoge hakken was al een keer verzoold en kon niet nog een keer verzoold worden. Echt op! Dat was de stand van zaken dit voorjaar. Nu, inmiddels najaar geworden, was die situatie nog steeds zo. De laarzen met de hakken had ik inmiddels weggedaan omdat daar echt niets meer mee of aan te doen was. De hele lente en zomer en een stukje van de lente heb ik gelopen op een paar pumps die ik nog had gekocht voor een bruiloftsfeestje en een stel gympen dan ik ook nog in mijn bezit had.

Maar nu, het wordt toch echt kouder, moest er toch echt ingegrepen worden. Al maanden kijk ik met regelmaat op marktplaats, loopt ik regelmatig de kringloop of tweedehandskledingwinkel binnen om te kijken of ik niet een mooi paar laarzen in mijn maat zag staan. Helaas het mocht niet baten.

Eergisteren dus in mijn buidel getast en het ene paar laarzen laten repareren door de schoenmaker en er een paar extra laarzen met hoge hakken bijgekocht. Mooie lichtbruine laarzen met een goede brede hak, ze lopen heerlijk en staan prachtig. Goed te combineren met zowel nette als wat stoere kleding.

Gisteren meteen aan gedaan naar het werk. Gecombineerd met een mooi rokje met bijpassend colbert. Liep ik zwierend door kantoor. Het maakte indruk want een externe consultant die me nooit groetenswaardig achtte kocht opeens cappucino voor me bij de coffeecorner .... hahahaha ...

Feestje!

Moraal van dit verhaal? Soms moet je tegen wil en dank in de buidel tasten maar krijg je er ook wel wat voor ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten