maandag 7 januari 2013

Rauwe melk ...

We hebben twee adresjes in de buurt gevonden om rauwe melk bij vandaag te halen. Ik ben nog even aan het wachten wat de prijs is en wanneer het gehaald kan worden. Maar ben allang blij nu eindelijk adresjes te hebben gevonden. Eindelijk echte melk drinken in plaats van dat witte spul dat in de schappen ligt en voor vers versleten wordt.

Vroeguh .. toen ik nog een klein meisje was ... dronken wij thuis altijd rauwe melk. Ik wist niet beter. Ik weet nog dat ik melk uit een pak vreemd vond smaken. Nu herinner ik me helemaal niet meer hoe rauwe melk ook alweer smaakt. Maar inmiddels weet ik wel dat het (mits bio van liefst grasgevoerde koeien) erg gezond is.

Dus wie weet kunnen de kinderen en ik binnenkort samen op de fiets stappen om rauwe melk te gaan kopen.

2 opmerkingen:

  1. Hoi! Hoe heb je deze adresjes gevonden? Gewoon op je fiets de boerderijen langs? Ik zou het ook wel graag willen, echte melk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier: http://www.westonprice.nl/topic/verzoek vind je meer informatie over waar je rauwe melk kan vinden.

      Verwijderen