zondag 1 juli 2012

Weekmenu

Deze week weer allerlei lekkere maaltijden gepland:

  •  Panzanella Een heerlijke maaltijdsalade met brood. Ik doe er altijd "gewoon" grofvolkoren bruinbrood door dat ik eventjes onder de ovengril doe om lekker knapperig te worden. In plaats van twee augurken mik ik er meestal een hele pot met augurkjes door. Jummie!
  • Pasta met garnalen en preisaus Lekkere pasta, net even anders. In plaats van slagroom gebruik ik haverroom. Dat geeft net wat meer 'bite'
  • Turks eigerecht Lekker makkelijk, heerlijk van smaak door de knoflookworst. 
  • Bloemkoolcurry met kidneybonen en rijst Mijn man is niet zo van het vegetarische. Het liefst heeft hij toch wel een lapje goed vlees bij het eten. Dit vegetarische gerecht is echter 1 van zijn lievelingsgerechten. 
  • Curry met gemengde groenten, aardappelen en ei Op deze manier krijg je je groenten wel binnen. Ook een klasieker bij ons in de keuken!
  • Geroerbakt vlees met paksoy en mie Erg lekker door de gembersiroop en het gesnipperde rode pepertje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten